Jak Postępować?

Co robić w przypadku śmieci bliskiego ?

Poniżej przedstawiamy opis działania w zależności od tego gdzie doszło do zgonu. Oczywiście w każdej chwili – przez 24h na dobę zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

  • Zgon w domu.

     1. Zadzwonić na Pogotowie lub do lekarza rodzinnego ( w zależności od pory) które stwierdzi zgon oraz wyda Kartę Zgonu.
    2. Wezwać Pracowników LDP pod numerem telefonu 531 – 208 – 990
    3. Po odebraniu przez Nas zmarłego prosimy udać się do lekarza rodzinnego ( jeśli to pogotowie stwierdzało zgon – jeśli lekarz rodzinny prosimy pominąć ten punkt).
    4. Kolejnym krokiem będzie Urząd Stanu Cywilnego który wyda Akt Zgonu (Zawsze USC właściwy dla miejsca zgonu a nie urodzenia osoby zmarłej)
    5. Z kartą zgonu, Aktem zgonu, Legitymacją Zus osoby zmarłej oraz swoim dowodem osobistym zapraszamy do Naszego biura – od tego momentu zajmiemy się wszystkim za Państwa.

  • Zgon w Szpitalu.

     1. Po odebraniu dokumentów ze Szpitala ( Karty zgonu) prosimy udać się bezpośrednio do Urzędu Stanu Cywilnego który wyda Akt Zgonu
    2. Z Kartą Zgonu, Aktem Zgonu, Legitymacją ZUS osoby zmarłej oraz swoim dowodem osobistym zapraszamy do Naszego biura – od tego momentu zajmiemy się wszystkim za Państwa.

  • Zgon za granicą.

     Postępowanie w tym wypadku jest bardzo skomplikowane i zabiera wiele czasu – lecz wszystkim zajmiemy się w Państwa imieniu.
    Aby rozpocząć przygotowania do transportu potrzebujemy kopii jakiegokolwiek dokumentu stwierdzającego zgon, oraz adres pod którym znajduje się zmarły (Szpital, Koroner lub Zakład Pogrzebowy).